  • Data: 2010-02-14 11:12:14
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 13 Feb 2010 11:25:02 -0800, bradley.st napisał(a):

    > Czekami posluguje sie tylko kiedy musze, ale doceniam ze sa czesto
    > wygodniejsze niz gotowka i przelew. I rozumiem, ze starsza generacja
    > moze je wolec. Wszystko inne - rachunki, platnosci, zakupy - zalatwiam
    > elektronicznie albo przez telefon. Wiec skad to powszechne na pbb
    > przekonanie o "zacofaniu" Ameryki?

    Hmmm to chyba sedno. U Was jest tak u nas tak. Jak to mówi powiedzenie
    "Człowiek nie świnia i do wszystkiego się przyzwyczai" trochę mi się
    wydaje, że ten problem został sztucznie w tym wątku rozdmuchany i tak
    naprawdę nic z tego nie wynika. Powtórzę i jedyni i drudzy (czeki/
    przelewy) mają po prostu pretensje do garbatego, że ma plecy krzywe ;)

    > Kalifornia, Oregon i Vermont - zebys naocznie sie przekonal, ze nie
    > wszyscy Amerykanie sa leniwi i otyli. Wrecz przeciwnie.

    Ale ja zdaję sobie sprawę, że US to duży kraj z praktycznie wszystkimi
    światowymi zaletami/przypadłościami/ciekawostkami. Nawet ataki
    terrorystyczne muszą być u Was największe ;) Pamiętam jak w latach '90
    robiliśmy koncerty i była u nas, między innymi, taka kapela jak Buried
    Alive (teraz kilku z nich gra w Terror, oczywiście wszyscy szczupłe i
    fajne hard coreowe chłopaki). Jak po koncercie sobie imprezowaliśmy i
    gadaliśmy, to byli mega zdziwieni, że od kiedy wjechali do PL nie
    widzieli, żadnej otyłej osoby. Jeden koleś się nawet dopytywał czy to
    jakiś ogólnokrajowy program, bo wierzyć się nie chce. Wtedy to mnie
    trochę zdziwiło co oni tak się dopytują. Ale dobra, bo temat już zszedł
    totalnie OT, także zamknijmy już ten wątek :)

    --
    xbartx