eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiApel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE) › Re: Apel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE)
  • Data: 2004-06-28 06:14:48
    Temat: Re: Apel posłanki LPR do głównych ekonomistów i analityków (BARDZO WAŻNE)
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> napisał:
    > Jesli chodzi o GPW. Tutaj nie chce sie wypowiadac wogole. Jeszcze troszke i
    > na GPW beda handlowac ze soba tylko i wylacznie OFE. Inwestorzy
    > indywiduwalni uciekaja z tego rynku i dalej beda uciekac. Wiec koniunkture
    > bedzie ksztaltowac nie rynek, lecz paru zarzadzajacych najwiekszymi OFE.
    > Czyli mogo zrobic co zechca. Jak beda chcieli zrobic hosse, to ja zrobia
    > :)Jak zapragna bessy, to tez ja zrobia :) I nic im w tym nie przeszkodzi -
    > ani Euro ani Zloty, ani Pani Maslowska :)

    To prawda - ostatnio płynność jest kiepskawa (łagodnie powiedziane). Nikt też
    chyba nie ma pomysłu co z tym zrobić, bo MS ma jeszcze majątek wart ok. 82mld. A
    jak wiadomo (przy założeniu ze całość by poszła na giełdę) to zbyt mało żeby
    poprawić sytuacje na GPW. Do tego MS woli sprzedawać inwestorom branżowym...
    Są podobno propozycje zwiększenia 5% limitu inwestowania w zagraniczne akcje
    (oraz dodanie innych instrumentów finansowych). To by był chyba koniec
    zaprogramowanej hossy i przewartościowanych akcji ;)))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek