  • Data: 2011-09-23 17:43:57
    Temat: Re: Armagedon.
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 23 Sep 2011 19:26:05 +0200, skippy napisał(a):

    > no nic odbiegliśmy od początkowego punktu spornego, czyli że to ceny futures

    > są podstawowym czynnikiem kreującym cenę rynkową i jak rozumiem nie
    > dojdziemy do ładu

    No właśnie. To totus pisał o futures i włożył mi je w moje usta. Ja pisałem
    o spot. Potem dołączyłeś się Ty i razem wcisneliście mi w usta to
    bezsensowne twierdzenie, że ceny futures dyktują ceny spot.

    Tak jest bardzo często podczas dyskusji z Wami jednocześnie. To mi trochę
    przypomina teksty Marii Czubaszek o Kaziu ;)