    From: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BPH - KK za darmo cale zycie... jak to jest?
    Date: Tue, 21 Sep 2004 09:34:06 +0200

    news:slrnckvk1a.dd7.joshua@pingwin.ani...
    > Witam,
    >
    > Ostatnio przy okazji wypełniania poprawionej umowy o KK (o tym później)
    > próbowałem się dowiedzieć od pani o nowe warunki dla KK - zwolnienie z
    opłat
    > po przekroczeniu ustalonego średniego obrotu miesięcznego... Według stron
    > BPH jest to 1500zł/mies. dla kart Silver.

    Z tego co wiem, sa dwa limity dla kart Silver - 18 000 i 12 000 (rozliczane
    w skali roku) - jezeli przekorczysz ten pierwszy to daostajesz karte na
    nastepny rok za darmo, jezeli ten drugi to za 50% oplaty zasadniczej.
    Rowniez, z tego co sie orientuje to stosuje sie te zasady dla wszystkich
    kart, nie tylko dla nowo wydanych.

    MAd Hat
    ter