  • Data: 2007-05-03 09:37:23
    Temat: Re: BPH mnie wnerwia - czy oni tak mogą ??
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sierp" <s...@n...net> wrote in message
    news:f1c8cv$3m1$1@ochlapek.sierp.net...

    > a jakby placil za lozko 1tys pln to tez by bylo takie smieszne?
    > Jaka roznica, jaka to kwota?

    Fakt, to taki drobny wydatek, ze trudno o nim zapomniec po kilku dniach ;).
    Zwlaszcza dla osoby, ktora liczy sie z tym, ze dostepne srodki beda w
    okolicach zera...

    > to czyja to wina, to kwestia inna - ale nie probuj udowodnic,
    > ze to wina klienta

    Taaa... a za przekraczanie dozwolonej predkosci powinni odpowiadac
    producenci samochodow a nie kierowcy.
    Jesli wybierasz sobie narzedzie, z ktorego chcesz korzystac, to wczesniej
    nalezy zapoznac sie z instrukcja obslugi. Konsekwencje swojej niewiedzy
    ponosi uzytkownik, co i w tym przypadku mialo miejsce. Tak, wiec wnerwiac
    mozna sie na swoje lenistwo, albo brak umiejetnosci czytania, a nie na bank.

    MK