  • Data: 2007-05-03 23:02:33
    Temat: Re: BPH mnie wnerwia - czy oni tak mogą ??
    Od: "Henry" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taaa... a za przekraczanie dozwolonej predkosci powinni odpowiadac
    > producenci samochodow a nie kierowcy.
    > Jesli wybierasz sobie narzedzie, z ktorego chcesz korzystac, to wczesniej
    > nalezy zapoznac sie z instrukcja obslugi. Konsekwencje swojej niewiedzy
    > ponosi uzytkownik, co i w tym przypadku mialo miejsce. Tak, wiec wnerwiac
    > mozna sie na swoje lenistwo, albo brak umiejetnosci czytania, a nie na
    > bank.

    Może najpierw zastanowisz się, co piszesz ??
    Tym razem to "tylko" zaksięgowanie kilkanaście dni później, ale zdarzały się
    sytuację, że powiedzmy w niedziele wieczorem zlecam wykonanie przelewu za
    jakąś tam powiedzmy ratę. Kwota na koncie jest większa niż potrzebna do
    zapłaty... no ale przychodzi poniedziałek i bank zamiast wykonać przelew
    potrąca za tankownie sprzed tygodnia i przelew jest odrzucony.
    Gdyby nie fakt, że sprawdzam to byłbym pewien że rata jest zapłacona a potem
    dostałbym wezwanie za niezapłaconę ratę.

    Wszystko fajnie z takim pilnowaniem swoich wydatków, jeżeli pracujesz na
    etat i dostajesz konkretną wypłatę raz na miesiąc. Ja prowadzę DG i jak
    wiadomo obraca się non stop gotówką i czasami ciężko pamiętać za co się
    płaciło. Więc darujcie sobie wszyscy to "lenistwo".