eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK znowu porażka › Re: BZWBK znowu porażka
  • Data: 2008-01-21 18:39:03
    Temat: Re: BZWBK znowu porażka
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "darek" <b...@h...pl> wrote in message
    news:4794dfac$1@news.home.net.pl...
    > Czy prawdą jest, że w tym dalej chorym (zwłaszcza niekompetencja
    > oddziałów) banku biorąc 2-gą j KK (nie mam tam konta) otrzymuje
    > kolejny nr NIK i systemy BZWB24 działają osobno dla każdej z kart? Nie
    > chce mi się w to wierzyć ale w tym banku wszystko jest mozliwe choć
    > dalej mam nadzieje, że to poziom wiedzy panienki w oddziale a nie realia
    > systemu transakcyjnego.


    Musze sie zgodzic z toba, ze poziom kompetencji pracownikow oddzialow jest
    tragiczny. Przypome tylko wszystko, co juz opisywalem:
    - przy zakladaniu nowego konta pani poinformowala, ze limit sie
    "przepnie" ze starego pod nowe; po zalozeniu okazalo sie, ze musze przejsc
    normalna weryfikacje i zaplacic jeszcze raz oplate
    - przy zamykaniu konta (byla promocja: do konca 2007 konto prestiz na
    probe za free) -- konto nie przeszlo proby, zlozylem wniosek o zamkniecie
    i tu nagle dzwoni do mnie pracownik z pretensja, ze wyczyscilem konto a
    przeciez oplate za prowadzenie trzeba uiscic -- jakies 7 minut tlumaczylem
    mu, ze konto jest bezplatne, jakos nie uwierzyl i powiedzial ze sprawdzi i
    oddzwoni -- nie oddzwonil, ale przynajmniej zamknal konto
    - przez kilka lat nie potrafili sobie poradzic z podwojnym profilem
    mojego konta -- wystepowalem w systemie dwa razy i co chwile bylo: "ale co
    pan chce wyplacic, przeciez ma pan ZERO na koncie!", po czym musialem
    wyjasnic aby poszukali mnie drugi raz i w koncu sie udawalo; za kazdym
    razem prosilem aby wreszcie to wyjasnili -- w koncu musialem ewidentnie
    nawrzeszczec na kierowniczke oddzialu i to zadzialalo ;)
    - teraz tez bede musial na kogos nawrzeszczec, bo dyspozycja zamkniecia
    rachunku juz poltora tygodnia wedruje miedzy oddzialami, a rzekomo poczta
    wewnetrzna wysylana jest dwa razy w tygodniu.

    Infolinie tez maja swietna:

    - chcialem zalozyc konto24.pl, na infolinii zdecydowanie skierowano mnie
    do oddzialu, gdzie "maja pelna wiedze o tym koncie" a w oddziale (tu
    akurat slusznie) odeslano mnie do internetu...

    I ten ostatni punkt zbliza nas do odpowiedzi na twoje pytanie: w umowie o
    konto24.pl jest wyrazny zapis:
    "Mam juz uslugi internetowe i chce podlaczyc nowe konto pod te uslugi" i
    tu jest miejsce do postawienia krzyzyka. Zakladam, ze w KK jest podobnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1