eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK znowu porażka › Re: BZWBK znowu porażka
  • Data: 2008-01-21 20:30:35
    Temat: Re: BZWBK znowu porażka
    Od: Gostecka <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ygreko napisał(a):
    > "darek" <b...@h...pl> wrote in message
    > news:4794dfac$1@news.home.net.pl...
    >> Czy prawdą jest, że w tym dalej chorym (zwłaszcza niekompetencja
    >> oddziałów) banku biorąc 2-gą j KK (nie mam tam konta) otrzymuje
    >> kolejny nr NIK i systemy BZWB24 działają osobno dla każdej z kart? Nie
    >> chce mi się w to wierzyć ale w tym banku wszystko jest mozliwe choć
    >> dalej mam nadzieje, że to poziom wiedzy panienki w oddziale a nie
    >> realia systemu transakcyjnego.
    >
    >
    > Musze sie zgodzic z toba, ze poziom kompetencji pracownikow oddzialow
    > jest tragiczny. Przypome tylko wszystko, co juz opisywalem:
    > - przy zakladaniu nowego konta pani poinformowala, ze limit sie
    > "przepnie" ze starego pod nowe; po zalozeniu okazalo sie, ze musze
    > przejsc normalna weryfikacje i zaplacic jeszcze raz oplate
    > - przy zamykaniu konta (byla promocja: do konca 2007 konto prestiz na
    > probe za free) -- konto nie przeszlo proby, zlozylem wniosek o
    > zamkniecie i tu nagle dzwoni do mnie pracownik z pretensja, ze
    > wyczyscilem konto a przeciez oplate za prowadzenie trzeba uiscic --
    > jakies 7 minut tlumaczylem mu, ze konto jest bezplatne, jakos nie
    > uwierzyl i powiedzial ze sprawdzi i oddzwoni -- nie oddzwonil, ale
    > przynajmniej zamknal konto
    > - przez kilka lat nie potrafili sobie poradzic z podwojnym profilem
    > mojego konta -- wystepowalem w systemie dwa razy i co chwile bylo: "ale
    > co pan chce wyplacic, przeciez ma pan ZERO na koncie!", po czym musialem
    > wyjasnic aby poszukali mnie drugi raz i w koncu sie udawalo; za kazdym
    > razem prosilem aby wreszcie to wyjasnili -- w koncu musialem ewidentnie
    > nawrzeszczec na kierowniczke oddzialu i to zadzialalo ;)
    > - teraz tez bede musial na kogos nawrzeszczec, bo dyspozycja zamkniecia
    > rachunku juz poltora tygodnia wedruje miedzy oddzialami, a rzekomo
    > poczta wewnetrzna wysylana jest dwa razy w tygodniu.
    >
    > Infolinie tez maja swietna:
    >
    > - chcialem zalozyc konto24.pl, na infolinii zdecydowanie skierowano mnie
    > do oddzialu, gdzie "maja pelna wiedze o tym koncie" a w oddziale (tu
    > akurat slusznie) odeslano mnie do internetu...
    >
    > I ten ostatni punkt zbliza nas do odpowiedzi na twoje pytanie: w umowie
    > o konto24.pl jest wyrazny zapis:
    > "Mam juz uslugi internetowe i chce podlaczyc nowe konto pod te uslugi" i
    > tu jest miejsce do postawienia krzyzyka. Zakladam, ze w KK jest podobnie.
    widzę że jesteś uprzedzony do BZ WBK - jest kupa innych banków więc nie
    widze problemu... A tak poza tym, - to radzę nie uogólniac na podstawie
    jednego oddziału. Ja pracuje w tym banku, i uwarzam że akurat w moim
    oddziale doradcy sa kompetentni

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1