eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBank odpowiada za sprawdzenie zgodności nr konta i danych właścicielaRe: Bank odpowiada za sprawdzenie zgodnosci nr konta i danych wlasciciela
  • Data: 2008-12-22 19:57:13
    Temat: Re: Bank odpowiada za sprawdzenie zgodnosci nr konta i danych wlasciciela
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "BK" <b...@g...com> wrote in message
    news:e0cdf751-3f2d-4ec3-830c-9419d3795b57@g1g2000pra
    .googlegroups.com...

    > Po pierwsze nie sadze zebys byl prawnikiem wybitnym na tyle zeby tak
    > besztac sedziow SN. Sadzac po Twoich wypowiedziach nie zapoznales sie
    > nawet dokladnie z tescia wyroku a bsztasz ludzi, ktorzy go wydali.
    > Proponuje jednak zachowac jakis poziom - troche kultury.

    Oj przepraszam... ja taki glupiutki a sie wypowiadam na tak powazne tematy
    ;). Powinienem cicho siedziec i byc wdziecznym za wskazanie mi swiatlej
    drogi. Co z tego, ze osoby, ktore pokazuja ta droge boja sie miec konta i
    uzywac kart. Oj... czyba cos odkrylem... oni sie na tym nie znaja a pisza
    ustawy i wydaja werdykty... to moze i ja taki szary czlowieczek moge sie
    wypowiadac na temat tego co robia... mimo, ze sie na tym nie nam ;).

    > 50% z tego powodu, ze bank byl jedynie wspolodpowiedzialny. To pojecie
    > zasadniczo znane naszej cywilizacji i systemowi prawnemu. Nie tylko
    > ten bank popelnil blad. Sad uznal, ze na nim spoczywa wina jedynie w
    > 50% i dlatego taki wyrok.

    To prosze o wymienienie wszystkich wspolodpowiedzialnych stron. Generalnie z
    przekazu wynika, ze problem powstal, bo sprawca calego zamieszania nie ma
    kasy zeby z niego sciagnac. Czy to oznacza, ze sprawca ponosie 50%
    odpowiedzialnosci i 50% bank? US wcale? A moze US 50%, bo w koncu tyle kasy
    nie odzyska i bank 50%, a sprawca wcale?

    > Serio Panowie troche to niepowaznie wychodzi jak ktos, kto nie
    > zapoznal sie z wyrokiem i jak zakladam nie jest prawnikiem tak jedzie
    > po sedziach SN. Oni sobie przeciez niczym na to nie zasluzyli ;-)
    >
    > Mozna podyskutowac o tym orzeczeniu ale po co to obrazanie tych ludzi?

    A jakiez to obrazanie? Ze sie mowi o tym, ze maja mierne pojecie o tym na
    jaki temat decyduja? Dlaczego mnie obraziles?

    MK