    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpłatny blik?
    Date: Thu, 19 Sep 2024 06:48:21 +0200
    <vbr88o$fic$2@news.chmurka.net>
    <alpine.LNX.2.11.2409162017390.1171@ProBook-SW>
    <1...@4...net>
    <alpine.LNX.2.11.2409172024430.2126@ProBook-SW>
    <8...@a...kjonca>
    <alpine.LNX.2.11.2409181833260.1448@ProBook-SW>

    Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    [...]
    > Hmmm, ale jak to była "nie do końca określona"?
    > Widełki? Czy nie znałeś?

    No dobrze. Podasz ten przepis czy nie?

    > gógiel na pierwszym miejscu po wpisaniu "co określa kwotę zwykłego
    > zarządu" wyrzuca jakąś spółdzielnię w Radymnie: "wypłaty

    To że różne instytucje se coś wymyśliły to wiem (jak np. ten Santander)

    > Ale nie wiem, co jest źródłem tego przepisu - choć raczej stawiam na
    Ja też. Dlatego pytam.

    > A, i może napisz troszkę więcej o logice stojącej za stwierdzeniem, że
    > dla dziecka Kulczyka oraz twojego ma być inna kwota zwykłego zarządu.

    NOrmalnie. Wydatki "dziecka Kulczyka" będą wyższe niż mojego. Co za tym
    idzie, kwoty którymi sie operuje również. Więc kwota jednakowa dla
    wszystkich powodowałaby, że musieliby codziennie do sądu chodzić.

    KJ