  • Data: 2009-11-02 20:36:03
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > E, bredzisz.

    Zaraz! to grupa banki i badzmty precyzyjni albo "bredzmy" - podaj wiec bank
    gdzie bede miec wszystkie uslugi grats znaczy nie ponise zadsnego kosztu
    zwiazanego z bankiem, jak: bnakomaty (wszystkie lub przynajmniej 90% w
    polsce), przelewy itp.
    Nie interesuja mnie "prawie zerowe" bo to juz sa koszty czy tez warukni typu
    minimalnie plata lub wplaty czy tez odpowiedni ruch na koncie. Darmowy to
    darmowy i koniec. Czy jest taki bank w Polsce?
    Interesuje mnie odpowiedz "Tak" lub "Nie", jesli odpowiedz jest "Tak" to
    prosze podac co to za bnak i jakie konto spelnia moje oczekiwania.
    ps,.
    Czy to takie dziwnie, ze zalezy mi na moich pieniadzach chcoby to byl 1gr?
    Czy bank podaruje mi 1gr? Jesli nie podaruje mi 1gr to todopiero sknera -
    prawda? O jeden grosz zrobi afere... Jesli wiec bank, czy Urzad Skarbnowy
    moze sie o takie kwoty upominac WY TEZ POWINNISCIE sie martwic o kazdego
    grosika.
    Nadal sadzisz, ze to brednie?
    Czy w Polsce nie bredzi sie tylko wowczas jak nie dba sie o 5, czy 10zl?