  • Data: 2009-11-02 20:41:15
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    <g...@o...pl> wrote in message
    news:0bd6.0000016c.4aef373b@newsgate.onet.pl...

    > Oj trudno, bo o co ci chodzi z tą darmowością? Zwykle to bank ci płaci za
    > to, że
    > trzymasz tam pieniądze. A konto właśnie po to jest, żeby na nim były
    > środki. Nie
    > masz środków, nie masz konta i wtedy też wszystko w porządku.

    Czyli powinno byc tak, ze nie ma srodkow zamyka bank automatycznie konto nie
    kasujac mnie za to, potem mam srodki bank otwiera rachunek na nowo rowniez
    bez ponoszenia przezemnie kosztow - tak sie zgodze.

    > Konta po 15 złotych są specjalnym produktem stargetowanym na tych, co
    > lubią
    > sobie ponarzekac. A wizyta w banku jak rozumiem raz w miesiącu, po czym
    > może
    > trzymac całą kasę w domu i nareszcie cieszyc się niezależnością.

    Nie masz takiego przypadku i nie znasz. Zrozum, ze nie kazdy jest taki jak
    ty! Niektorzy maja problem z chodzeniem bo nogi juz nie te a na taksowki
    brak pieniedzy bo bank je zabiera...
    Potrafisz to zrouzmiec?

    > Rozumiem, że chciałbys wypłacac za darmo pieniądze z pustego konta, ale
    > jako że
    > sam z tej usługi nie korzystam, to nie powiem ci, gdzie to załatwisz
    > najtaniej.
    > Najpierw spróbuj zresztą pożyczyc od rodziny.

    Nie czytasz ze zrozumieniem. Najpierw postaraj sie zrozumiec czytany tekst,
    moze poprzez czytanie kilka razy?
    Chce miec konto na ktore moga wplynac srodki lub nie, to moja decyzja i nie
    chce by w czasie kiedy konto bedzie puste bank mnie za to kasowal - czy
    teraz rozumiesz czy mam wyjasnic jak pieciolatkowi?
    Na temat pozyczek to moglbym ci prelekcje wyglosic bo jak sadze tez masz
    mgliste na ten temat pojecie.
    Nastepnym razem postaraj sie lepiej przygotowac, uslyszec cos gdzies to nie
    znaczy juz wiedziec - OK?