    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <s...@p...org> <hcn4o6$ml9$1@news.interia.pl>
    <hcnt7o$mmc$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hco3ka$qs5$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@s...googlegroups.com>
    <9pTHm.26990$Ah3.5109@newsfe01.ams2>
    <8...@g...googlegroups.com>
    <T...@n...onet.pl>
    <F7WHm.53827$ei3.13565@newsfe22.ams2> <hcpbon$os2$1@online.de>
    <zxWHm.53829$ei3.12715@newsfe22.ams2> <hcpdia$qg6$1@online.de>
    <QTYHm.83087$R52.76877@newsfe24.ams2> <hcpmpd$2s8$1@online.de>
    <chZHm.83094$R52.42124@newsfe24.ams2> <hcpoc9$4aq$1@online.de>
    Subject: Re: Bilonem w opornych, czyli jakie banki mogłyby być, choć nie chcą
    [długie]
    Date: Tue, 3 Nov 2009 17:38:49 -0000

    > Europa != kraje strefy Euro.

    A kraje sterfy euro wg. ciebie sa w ameryce czy w europie?
    Moze troche geografi? hmm?

    > Aha.
    > Powiedz jeszcze cos ciekawego.

    Zadj sobie trud i poszukaj. Ja wiem, ze skoro z georafia oraz innymi
    sprawami ciezko to przeszukanie ustaw pewnie yjezdza za twoje mozliwosci ale
    mimo wszystko polecam.
    Zacznij od: www.google.com chyba, ze masz tam bana to ci pomoge.

    > A to dlatego, ze bylaby to dyskryminacja ze wzgledu na pochodzenie
    > kapitalu.

    ;)))
    Super
    To teraz ja zapytam pokaz mi podstawe, bo jej nie znalazlem...
    Aha ma dotyczyc bankow! Bo bank to nie to samo co montowania samochodow. Tak
    wyjasnieam na wszelki wypadek jak bys zaczal mi o oplu pisac.

    > Calkiem sporo.

    No np? Bo jakos nie widze fali chetnych do brania kreddytu we francji z
    adresem zameldowania w Polsce wiec gdzie ta swoboda przeplywu kapitalu?
    Jak nie wiesz o czym mowisz to lepiej zapytaj.

    > W koncu maja slynne "prawo 5% Bismarcka"!

    Tego to nie wiem, wiem, ze W niemczech stosunek obcego kapitalu w bankach
    nie moze przekroczyc 5%.
    Dla przykladu w Polsce w 2001 roku bylo to 78%!!!!

    > Nie wiem skad sobie uroiles, ze UE znosi wszelkie granice w bankowosci.

    Ty uroiles sobie o swobodzie przeplywu kapitalu w bankach. Nie? To nie byles
    ty?

    > I wyobraz sobie, ze w niektorych krajach, w niektorych bankach, sa konta,
    > gdzie masz darmowe przelewy po calej Unii Europejskiej, darmowe
    > prowadzenie konta, darmowe bankomaty na calym swiecie.
    > Dziwie sie, ze o tym nie slyszales.

    Slyszalem, ale czy o to zapytales?

    > Nie "zrozumiallem", bo mi pracodawca w Polsce przelewal pieniadze na konto
    > w Niemczech.

    Mozesz jasniej opisac ten p[rzypadek, bo mi pracodawcy w polsce odmaiwali
    przelwania pieniedzy na konto w UK! W sytuacji kiedy mieszkam i pracuje w
    Polsce.

    > Mozna.

    Jak wyzej, mozesz dac przyklad?! Bo chetnie ubezpiecze w Rumuni samochod,
    jak sadze bedzie taniej:) I nie tylko ja pewnie na tym skorzystam, wiec w
    imieniu swoim i innych prosze o wyjasnienie jak mozna ubezpieczyc pojazd w
    Rumuni ktory jest zarejstrowany w Polsce np. w Warszawie (ja nie moge
    ubezpieczyc pojazdu w Zamosciu a co dopiero za granica, ale moze sie
    da...czlowiek zawsze sie czegos uczy).

    > Moglbys wiec kiedys poswiecic troche czasu na nauke, zamiast snuc tu
    > jakies domysly i wrecz bzdury (vide prawa, ktorych nie ma, a istnieja
    > tylko w twojej glowie).

    Jak na razie to wywody ty siejesz. Ja co daje konkrety a z twojej storny sa
    coraz to nowe sprawy jak z euro ze to nie w europie....