  • Data: 2009-11-04 06:06:56
    Temat: Re: Bilonem w opornych, czyli jakie banki mogłyby być, choć nie chcą [długie]
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lis, 00:44, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2009-11-03, pmlb <p...@d...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No to lecimy:http://www.db.com/ir/en/content/shareholder_s
    tructure.htm

    > Na rok 2008:
    >  - 55% kapitału niemieckiego
    >  - 45% kapitał zagraniczny
    >
    > AXA S.A. Group, Paris trzyma 4,64% akcji.
    > Credit Suisse Group, Zurich trzyma 3,86% akcji.
    >
    > Jak wiadomo i Paryż, i Zurych to rdzennie niemieckie miasta.
    >
    > Odrób pracę domową i struktury Commerzbanku poszukaj sobie sam.
    >
    > --
    > Wojciech Bańcer
> [...]

    https://www.commerzbank.com/en/hauptnavigation/aktio
    naere/aktie/die_290_000_aktion_re_der_commerzbank/ak
    tionaere.html

    Commerzbank - 5% ma Generali [zeby nie bylo - firma wloska], dodatkowo
    jest notowany na gieldzie wiec na 101% jaki "nie-niemiec" ma akcje. I
    wychodzi ponad 5% :)

    Ja wiem z czego moze wynikac mityczny prog 5%.

    Kolega cos wie - ale nie wie dokladnie co.

    W kazdym kraju [w Polsce tez] sa progi akcji, przy ktorych trzeba
    uzyskac zgode na anbycie/wykonywanie praw glosu. W wiekszosci krajow
    [w tym w Polsce] prog taki wynosi 5%. Do 5% akcje banku moze kupic
    kazdy i miec wszystko w nosie. Powyzej 5% trzeba juz rozmawiac z
    KNF :)