  • Data: 2009-11-04 01:16:22
    Temat: Re: Bilonem w opornych, czyli jakie banki mogłybybyć, choć nie chcą [długie]
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <LZYHm.83088$R52.60357@newsfe24.ams2>,
    "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > To sie zle zapytales lub nie zrozumiales bo jest darmowe.

    Byc moze.
    Faktycznie - teraz jest darmowe. Albo cos mi sie teraz pomylilo, albo
    zmienili.

    > Platne sa DODATKOWE uslugi jak np.ubezpieczenie domu, wycieczkli czy
    > samochodu.
    > Moze o tym ci mowili i nie zakumales.

    Znaczy - nie zrozumialem? Nie sadze.

    > Wszystkie! Juz ci pisalem, pokaz mi choc jeden gdzie za konto bez
    > dodatkowych uslug komercyjnych bank pobiera oplate - wskaz jedn taki bank!
    > (nie wysliaj sie bo nie znajdzesz... ;))) )

    Ale co? Jest jakas ustawa, ktora to reguluje?
    Sprawdzales wszystkie?
    Naprawde nie ma wyjatkow?

    > Konto podstawowe+karta debetowa oraz kozystanie z calej bankowosci w obrebie
    > tego konta jest 100% free.
    > (mam na mysli bankowe bankomaty, przelewy, itp)

    Sluchaj, a mozesz zdradzic w ktorym banku masz to cudowne konto?
    Bo chcialbym sie zapoznac z warunkami...
    A znasz takie powiedzenia 'there is no a free lunch'?

    BTW
    Ostatnio sluzbowo przebywalem z grupa Anglikow. Pojechalismy tez na
    kilka dni do Kaliningradu (Rosja). I okazalo sie ze jestem jedyna osoba
    ktora aktywnie korzystala z kart platniczych.
    Oni ani nie placili KK, ani nie wyplacali pieniedzy z bankomatow, mimo
    ze karty rzecz jasna mieli. Wymieniali funty w kantorach.
    Na pytanie dlaczego - twierdzili ze za operacje kartami za granica, i
    wyplacanie gotowki z debetowek za granica sa spore prowizje.
    Pewnie wszyscy byli klientami jakichs kiepskich bankow.

    TA