  • Data: 2009-11-05 06:05:08
    Temat: Re: Bilonem w opornych, czyli jakie banki moglybybyc, choc nie chca [dlugie]
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lis, 20:47, "pmlb" <p...@d...com> wrote:
    > O! Zrobiles cos z czytnikiem:)) bo sie nareszcie normalnie cytuje:)

    > Czarno biale nie jest, ale niestety, za "rozowo" to nie wyglada. Niestety
    > dla osob mieszkajacych w kraju jest to trudne do zaakceptowania a mozna to
    > zobaczyc jedynie z perspektywy miejsca i...czasu.

    Stary nie rob z siebie jedynego Mesjasza. Nie tylko Ty byles/jestes
    zagranica dluzej niz na tydzien wakacji w Egipcie.

    Mieszkalem i pracowalem w Szkocji kiedy jeszcze 90% Polakow Szkocje
    znala jedynie z "Brejwharta" :) Pewnie z 80% grupowiczow ma jakies
    epizody z "liwin on di edż" gdzies na zachodzie :)

    > o 100% drozsze.

    Czyli nie jest zle 0 + 100% :-) Pojechales klasykiem [obnizka cen o
    100% :)].

    > Jesli wysle przelew do tego samego banku jest natychmiasrt do obcego 3 dni,
    > ale co to przeszkadza?

    Przeszkadza, przeszkadza. Twoj problem jesli masz ograniczona
    wyobraznie. Sa ludzie, ktorym to moze bardzo przeszkadzac. Poczytaj
    grupe. A biorac pod uwage, ze moge miec darmowe konto w Polsce [mBank,
    Alior, Nordea, ING, Polbank] czyli jak w Jukeju ;) i do tego lepszy
    system przelewow od nich - to kto tu ma lepiej? :)

    > W UK wiekszosc kart jest akceptowanych - jak jest w niemczech nie wiem.

    No to Ci wlasnie pokazuje, ze w tej starej biednej zacofanej Polsce
    nie jest tak zle - bo sektor uslug bankowych potrafimy miec w paru
    segmentach lepszy jak w UK czy Niemczech [patrz przelewy czy karty].

    > Problem w tym ze tych zlych jest coraz wiecej zamiast tych dobrych.

    Ale to tylko Twoje bardzo subiektywne wrazenie nie poparte zadnymi
    faktami. Uslugi bankowe tanieja - 10 lat temu nie bylo mowy o takiej
    dostepnosci bankomatow, wplatomatow, darmowych/tanich kont, kart
    kredytowych, bezplatnych bankomatach, bankowosci internetowej czy
    mobilnej.

    Przez ostatnie 10 lat dla swiadomego polskiego kilienta zachodza same
    pozytywne zmiany - pojawily sie konta z darmowymi przelewami,
    bankomatami [nawet na calym swiecie], karty kredytowe z bonusami w
    stylu rabaty czy cashback, bankowosc internetowa, ktora pozwala nie
    tylko zrobic przelew ale np. zlozyc wniosek kredytowy czy zakupic
    fundusze, akcje, zmienic PIN na karcie, ustawic limity transakcji,
    pojawila sie bankowosc na telefony komorkowe, pojawily sie karty
    paypass, pojawily sie tanie przelewy zagarniczne w euro, darmowe
    rachunki brokerskie z bajerami (Bossa i Alior). Pierwszy darmowy byl
    mBank, pozniej kolejne banki wywarzaly kolejne drzwi, ostatnio Alior
    czy w dziedzinie lokat Pocztowy i OF (100% internetowe, niezle
    oprocentowane lokaty). Pojawily sie rachunki i lokaty antybelkowe.

    To jest "coraz wiecej zlych" zamiast dobrych?

    Ile sie sie w tym czasie popsulo - bo mi raczej nic do glowy nie
    przychodzi.