    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bilonem w opornych, czyli jakie banki mogłybybyć, choć nie chcą
    [długie]
    Date: Thu, 05 Nov 2009 15:17:23 +0100
    <s...@p...org> <hcn4o6$ml9$1@news.interia.pl>
    <hcnt7o$mmc$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hco3ka$qs5$1@inews.gazeta.pl>
    <a...@s...googlegroups.com>
    <9pTHm.26990$Ah3.5109@newsfe01.ams2>
    <8...@g...googlegroups.com>
    <T...@n...onet.pl>
    <F7WHm.53827$ei3.13565@newsfe22.ams2>
    <T...@n...onet.pl>
    <LZYHm.83088$R52.60357@newsfe24.ams2>
    <T...@n...onet.pl>
    <RwiIm.83309$op2.52536@newsfe28.ams2>
    <T...@n...onet.pl>
    <11pIm.77478$X75.9751@newsfe20.ams2>
    <T...@n...onet.pl>
    <CKxIm.31765$df2.18310@newsfe06.ams2>

    In article <CKxIm.31765$df2.18310@newsfe06.ams2>,
    "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > Abbey - kurde, trudno sprawdzic pierwsze z listy?
    A co ja jasnowidz jestem?
    Ale ktore konto masz na mysli?
    Bo tak sie dziwnie sklada ze ja mam uc nich rachunek od 20 lat, z
    czasow, gdy jeszcze nazywalo sie to Abbey National.
    Zreszta, ostatnio przyslali mi pismo, ze od stycznia to juz Santander.

    > Za jaka gotowosc? To sa moje pieniadze czy banku? (pomijam fakt, ze w
    > momencie skladania pieniedzy do banku, bank staje sie ich wlascicielem a ty
    > masz tylko obietnice ich otrzymania na zadnie) O jakiej wiec gotowosci
    > mowimy?

    Ustalmy:
    albo masz martwe konto, bez srodkow na koncie - i wtedy bank jest w
    gotowosci zeby cie obsluzyc.
    albo masz srodki na koncie i wtedy te pieniadze jakos tak procentuja
    albo masz srodki i aktywnie z konta korzystasz.

    W zadnym z tych trzech przypadkow nie jest to 'tylko zapis w bazie'.
    Czy moglbys sprecyzowac ktory przypadek masz na mysli?

    > Nie wiem, staram sie uzywac gotowki, zwlaszcza za granica.

    A ja wrecz przeciwnie. Cenie wygode, jaka daje bezgotowkowosc. NB
    pierwszy plastik mialem 20 lat temu wlasnie w AbbeyNational, kiedy
    mieszkalem w UK. Wtedy to byla karta tylko bankomatowa, AbbeyLink.

    > Gdzie sie bawilem... i na co wydaje pieniadze.

    A kogo to obchodzi?

    TA