eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIBANK - obsługa użytkownika kartyRe: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
  • Data: 2008-07-29 13:25:13
    Temat: Re: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Grzegorz Ł. <G...@l...pl> napisał(a):

    > Opóźnienie jest śladowe jeśli więcej niż jeden miesiąc do nie wiele
    > więcej.... nie więcej niż 2-3 miesiące. Tak czy owak - koszty żadne dla
    > Banku a tylko utrudnienie dla Klienta.
    >


    no to sam sobie odpowiedziales, dlaczego masz problemy - w sklepie tą kartą
    tez nie zapłacisz, przy takich opóźnieniach (2-3 miesiące) w kazdym banku
    lądujesz w biku i rozmawiasz z windykacją, tu juz nie ma obslugi klienta
    tylko sciąganie naleznosci :)


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1