eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIBANK - obsługa użytkownika kartyRe: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
  • Data: 2008-07-29 13:17:19
    Temat: Re: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
    Od: "Grzegorz Ł." <G...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Opóźnienie jest śladowe jeśli więcej niż jeden miesiąc do nie wiele
    więcej.... nie więcej niż 2-3 miesiące. Tak czy owak - koszty żadne dla
    Banku a tylko utrudnienie dla Klienta.


    Użytkownik "Seba" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:g6n4qp$eb0$1@inews.gazeta.pl...
    > krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):
    >
    >
    >>
    >> > 2) W sytuacji przeterminowania okresu sp=B3aty CITIBANK blokuje
    >> > klientowi
    >>
    >>
    >> To znaczy jak dlugo po wymaganym terminie splaty? Sadze, ze to jest
    >> bardzo istotne, zeby ocenic post.
    >>
    >>
    >
    > z tego co pamiętam przełącza klientów z opóźnieniem spłaty powyżej 1
    > miesiąca
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
    > http://www.gazeta.pl/usenet/


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1