eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIBANK - obsługa użytkownika kartyRe: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CITIBANK - obsługa użytkownika karty
    Date: Tue, 29 Jul 2008 13:25:13 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 16
    Message-ID: <g6n5np$hlc$1@inews.gazeta.pl>
    References: <g6n282$ngu$1@news.interia.pl>
    <b...@l...googlegroups.com>
    <g6n4qp$eb0$1@inews.gazeta.pl> <g6n4t2$qui$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1217337913 18092 172.20.26.238 (29 Jul 2008 13:25:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Jul 2008 13:25:13 +0000 (UTC)
    X-User: bbastek13
    X-Forwarded-For: 199.67.203.142
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:451876
    [ ukryj nagłówki ]

    Grzegorz Ł. <G...@l...pl> napisał(a):

    > Opóźnienie jest śladowe jeśli więcej niż jeden miesiąc do nie wiele
    > więcej.... nie więcej niż 2-3 miesiące. Tak czy owak - koszty żadne dla
    > Banku a tylko utrudnienie dla Klienta.
    >


    no to sam sobie odpowiedziales, dlaczego masz problemy - w sklepie tą kartą
    tez nie zapłacisz, przy takich opóźnieniach (2-3 miesiące) w kazdym banku
    lądujesz w biku i rozmawiasz z windykacją, tu juz nie ma obslugi klienta
    tylko sciąganie naleznosci :)


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1