eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCLIR w bankach - nowa zaraza?Re: CLIR w bankach - nowa zaraza?
  • Data: 2005-02-04 23:20:35
    Temat: Re: CLIR w bankach - nowa zaraza?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 4 Feb 2005 12:31:49 +0100, Krzysztof K. Maj naskrobał(a):

    > Ponieważ lubię wiedzieć z kim przez telefon rozmawiam, więc mam u siebie
    > włączoną usługę identyfikacji numeru dzwoniącego (tzw. CLIP).
    > Istnieje jeszcze przeciwstawna usługa o nazwie CLIR, która polega na tym
    > że osoba posiadająca tę usługę włączoną, pozostaje anonimowa, bo jej
    > numer telefonu nie jest identyfikowany.
    > Z CLIR-a, czyli blokady prezentacji zazwyczaj korzystają rozmaici
    > spamerzy i domokrążcy telefoniczni, obawiający się (i chyba słusznie),
    > ze ich natręctwo może być niemile widziane.
    > Z tego między innymi względu, mam zwyczaj nie odbierać rozmów z numerów,
    > które mają włączoną blokadę prezentacji numeru.
    > Niestety, z niezrozumiałych dla mnie powodów do tych spamerów i różnej
    > maści kombinatorów dołączyły ostatnio niektóre banki.

    Powód jest oczywisty - po prostu bank nie chce aby ktokolwiek postronny
    znał ten numer ponieważ jest to numer nie dla obsługi klienta lecz
    wewnętrzny numer oddziału banku. Korzysta z niego pracownik dzwoniąc do
    klienta tylko w ściśle określonym przypadku i absolutnie nie jest
    przygotowany do obsługi klienta w pełnym zakresie jak w call center ani też
    nie ma na to czasu.





    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org
    lobo_(małpa)autograf.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1