eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCLIR w bankach - nowa zaraza?Re: CLIR w bankach - nowa zaraza?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CLIR w bankach - nowa zaraza?
    Date: Sat, 05 Feb 2005 15:26:10 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <m...@d...localdomain>
    References: <1...@k...eu.org> <cu00if$14c$1@inews.gazeta.pl>
    <cu01jr$1c3$1@opal.futuro.pl> <m...@d...localdomain>
    <cu0gbu$v0h$2@news.elsat.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: cnq224.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1107613692 10757 83.31.170.224 (5 Feb 2005 14:28:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Feb 2005 14:28:12 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:9fLp13m2yV+QzmJ35Gs2L50/hA4=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:336046
    [ ukryj nagłówki ]

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> writes:

    >> Taaak, zwlaszcza jesli chodzi o telefon komorkowy.
    >
    > Wiele osób nie traktuje komórki jako telefonu wyłącznie
    > prywatnego. Sam fakt, że jest to mobile, zamiast stancjonarnego - nic
    > moim zdaniem nie zmienia.

    Zmienia bardzo duzo - mam wrazenie ze dla znakomitej wiekszosci posiadaczy
    telefonow komorkowych sa to osobiste telefony.

    > Bo jest to na przykład domowy telefon. Domowy nie koniecznie jest
    > równoznaczne z tym, że musi to bć telefon stacjonarny.

    Ale jak odbierze zona (co np. u mnie sie czasem zdaza), to bank raczej
    wie ze to nie mąż. Jak odbierze dziecko, to takze jest znaczna szansa.
    Poza tym domownicy niekoniecznie musza czyhac na informacje o koncie
    bankowym jednego z nich, choc oczywiscie jest tez taka mozliwosc.

    Traktowalbym te sprawy nie jako dążenie do uzyskania idealnej
    procedury (bo to niemozliwe, jesli w ogole uzywany jest telefon),
    a raczej do maksymalizacji (statystycznej) bezpieczenstwa.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1