eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiekawe dla karciarzyRe: Ciekawe dla karciarzy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: SQLwiel <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ciekawe dla karciarzy
    Date: Tue, 01 Dec 2009 14:29:15 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <hf35qm$to6$1@mx1.internetia.pl>
    References: <2...@9...googlegroups.com>
    <hf0kve$ner$1@news.onet.pl> <hf1kiq$hs$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hf2ool$6ue$2@news.interia.pl> <hf2sod$jg5$1@inews.gazeta.pl>
    <hf2rlv$aad$2@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.170.2
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1259674262 30470 83.238.170.2 (1 Dec 2009 13:31:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Dec 2009 13:31:02 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hf2rlv$aad$2@news.interia.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 091201-0, 2009-12-01), Outbound message
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:510908
    [ ukryj nagłówki ]

    Valdi pisze:
    > "Eneuel Leszek Ciszewski" news:hf2sod$jg5$1@inews.gazeta.pl
    >
    >> Co innego, gdyby właściciel dawał 180 procent, uważając, że dobra obsługa
    >> przysparzy mu klientów. :) Ale wówczas obsługant czy obsługantka może
    >> zbierać lewe napiwki. IMO najrozsądniejszą jest ta sytuacja, gdy napiwki
    >> wędrują do kieszeni kelnerki czy kelnera -- na ile klient wycenia pracę,
    >> tyle dana osoba otrzyma.
    >
    > Otóż to.
    >
    Nnno nie wiem...
    Na zadowolenie klienta w knajpie w znacznym stopniu ma wpływ praca i
    staranie jeszcze paru osób, o których istnieniu klient nawet nie wie. W
    związku z tym w wielu knajpach (i innych napiwkożernych instytucjach)
    istnieje system "wspólnej skarbonki" i w tym momencie motywacyjna
    funkcja napiwku zostaje mocno wykastrowana.


    --
    Pzdr. SQLwiel.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1