eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Citibank] wymiana karty - koszmarRe: [Citibank] wymiana karty - koszmar
  • Data: 2010-04-05 12:08:51
    Temat: Re: [Citibank] wymiana karty - koszmar
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    RobertS <b...@x...pl> dared to write:
    >
    >> Miła pani konsultant łączy się z "kimś", a potem wyjaśnia, że... karta
    >> Maestro została zablokowana, ponieważ "minęło już 30 dni od wysłania
    >> nowej karty". I dodaje, że tego nie da się zmienić ani cofnąć.
    >
    > citi z b.dużym wyprzedzeniem wysłało mi kk, aktywowałem po ponad 2
    > miesiącach i wszystko ładnie działa
    >
    > z debetówką również nie miałem takiego problemu, niby piszą, że należy
    > aktywować kartę do 7 dni od jej otrzymania, ale nigdy się tym nie
    > sugerowałem i bank niczego nie blokował...
    >
    > dziwne, że masz jakoś inaczej ;-/

    Przy standardowej wymianie karty (upływa termin wazności) nie ma potrzeby nic
    blokować - karta działa, dopóki nie skończy się jej ważność, i przestaje kiedy
    aktywujesz nową. Przy wymianie z powodu fraudu/utraty stara karta jest tak czy
    inaczej blokowana. Tutaj mamy inaczej. Czy wymieniałeś kiedykolwiek kartę w Citi bez
    zastrzegania dotychczasowej?

    IMHO tutaj procedury banku dały ciała.

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1