  • Data: 2012-08-04 08:54:38
    Temat: Re: Co dalej ?
    Od: root <a...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 02 Aug 2012 14:29:35 +0200, totus napisał(a):

    > totus wrote:
    >
    > Prawdziwi zainteresowani aktualnym stanem rzeczy to ci z tego cytatu.
    >
    > "Urzędnik w Polsce zarabia przeciętnie 4632 zł brutto. Dla porównania -
    > średnie wynagrodzenie w II kwartale 2011 roku w Polsce wynosiło 3366 zł
    > brutto"
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Urzednik-zarabia-o-j
    edna-trzecia-wiecej-niz-
    > ty-2607345.html

    Gdyby jeszcze bankier.pl napisał, że urzędnik MUSI mieć wyższe
    wykształcenie (oprócz tych najwyższych urzędników, którzy mogą mieć 5 klas)
    i porównał to "przeciętne" wynagrodzenie z innymi osobami mającymi wyższe
    wykształcenie w tym kraju, to możnaby te dane brać poważnie. A tak to znowu
    porównywanie wielbłądów i krów.

    > Dokąd ludzie utrzymujący się z podatków będę mieli prawo głosu w wyborach to
    > nic się nie zmieni. Ciągle będziemy odpowiadać na pytanie czy długi mają
    > rosnąć wolniej czy szybciej. Czyli czy zbankrutować mamy w ten piątek czy
    > może w piątek w przyszłym tygodniu.

    To prawda, ludzie uważają państwo za biznesmenena dysponującego
    nieskończoną górą pieniędzy. Biznesmena, ktory ma zapewnic edukację,
    lekarza, dobre drogi, bezpieczeństwo na stadionach i tym podobne.
    Prawdziwy biznesmen to w najlepszym razie "złodziej", którego jedynym celem
    jest okraść państwo. Dlatego państwo musi wydawać prawo, pilnować,
    kontrolować i karać nieprawomyślnych biznesmenów.
    Wiemy to wiemy totusie, ludzie tak po prostu myślą i nic na to nie
    poradzisz. Byłoby miło żeby przestali tak myśleć ale to nigdy się nie
    zdarzy. Jest to taka sama mrzonka, jak pragnienie takich "socjalistów" jak
    ja by państwo było efektywne i uczciwe. Od tysiąceleci właściwie ludzie
    żyją w takim lub innym zgniłym kompromisie: "cesarzowi co cesarskie...".