eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo to będzie kiedy w ciągu 1 roku nastąpi konieczność likwidacji deficytu budżetowego?Re: Co to będzie kiedy w ciągu 1 roku nastąpi konieczno?ć likwidacji deficytu budżetowego?
  • Data: 2003-10-14 11:52:57
    Temat: Re: Co to będzie kiedy w ciągu 1 roku nastąpi konieczno?ć likwidacji deficytu budżetowego?
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pensum to jest bardzo wirtualne pojecie. Co z tego, ze pensum to 18
    > godzin, jesli znani mi nauczyciele pracuja na 1.5 i nawet wiecej etatu?
    > Bo z czegos trzeba zyc.

    Tyle, że niektórzy nie mają szans pracować na 1,5 etatu i więcej, bo ich
    "etat" to 40h a nie 18 tak jak nauczycieli. Skoro mogą pracować na 1,5 i
    więcej etatu to znaczy, że podwyższenie "pensum" godziłoby w ich interesy -
    stąd taka obrona status quo.

    > Glownym problemem nie jest pobieranie pensji za "caly" etat i praca na
    > "pol" (ile powinna wynosic pensja za "caly" i ile powinno to byc godzin
    > lekcyjnych?), a niewlasciwy sposob finansowania.

    Z niewłaściwym sposobem finansowania się zgodzę - z tym, że zmiana sposobu
    finansowania pociągnęłaby za sobą ruszenie "świętych krów", które krzyczą
    jak to już teraz pracują 40h a nawet więcej (jak się to czekanie na
    wywiadówkę doliczy ;-))) ale rękami i nogami bronią się przed wpisaniem
    tychże 40h jako nominalnego czasu pracy.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn