eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo to będzie kiedy w ciągu 1 roku nastąpi konieczność likwidacji deficytu budżetowego?Re: Co to będzie kiedy w ciągu 1 roku nastąpi konieczno?ć likwidacji deficytu budżetowego?
    From: "Glenn" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co to będzie kiedy w ciągu 1 roku nastąpi konieczno?ć likwidacji
    deficytu budżetowego?
    Date: Sat, 18 Oct 2003 00:11:46 +0200

    > A jezeli to jest szkola finansowana z budzetu, to takze odmawiasz
    > nauczycielowi prawa wypowiedzenia umowy o prace?

    A gdzie ja cos takiego napisałam? Niech sobie wypowiada - przecież to umowa.
    Tyle, że warunki tej umowy powinny być inne - taka jest moja opinia jako
    podatnika - chyba mogę mieć opinie w tej sprawie? I mogę głosować na tych,
    którzy podzielają moją opinię - na tym chyba demokracja polega, nie?

    > Konkretnie?

    Konkretnie za 18h dydaktycznych nauczyciel mianowany dostaje ok. 1200 zł
    netto.

    > Ale ile wynosi ta "pensja"? Bo on moze miec 1 etat, 2 etaty, 10 etatow,
    > albo 0.33 etatu.

    A dla mnie to może mieć nawet 500 "etatów" -tylko jako podatnik nie zgadzam
    sie na to, żeby za "etat" 18 godzinny płacono tyle samo co za 40 godzinny.

    > A inni maja np. nienormowany czas pracy, a jeszcze inni maja 6 godzin
    > w tygodniu. I co z tego, jesli rozpatrujesz to w oderwaniu od zarobkow?

    Inni - w sensie "inni opłacani z podatków" - po raz nie wiem który piszę, że
    czas pracy niepodpadających pod budżet jest mi obojętny.

    > Moze zastanow sie nad stawka godzinowa, bo ona jest jest jakims sensownym
    > wyznacznikiem. A moze nie jest?

    Stawka godzinowa wynosi ok. 16,5 PLN - tylko co z tego wynika?

    > Znaczy swiete objawienie.

    Znaczy moja opinia. I teraz to już naprawdę EOT, bo zaczyna mnie to nudzić -
    w każdym razie w najbliższych wyborach poprę tych, którzy w kwestii oświaty
    będą m.in. deklarować podniesienie pensum nauczycielom.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn