  • Data: 2008-01-19 19:24:14
    Temat: Re: Czemu Polbank to robi?
    Od: "ygreko" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Sigma" <s...@o...pl> wrote in message news:fmtf4f$uvm$1@news.onet.pl...
    W dniu 2008-01-18 22:16 ygreko pięknie wystukał/a:
    Nie rozumiem. Czy nie łatwiej, nie wychodząc z domu robić przelewy z
    konta na konto przez internet?

    ~~~~~~~~~

    A jak mam przelac cos, co trzymam fizycznie w rece i ma to forme papierowych
    banknotow?
    Wiesz, niektorzy jeszcze tego uzywaja i skoro juz cos takiego dostane a jest
    np. wieczor i bank nieczynny, to lubie sobie skorzystac z tzw. wplatomatu,
    do ktorego mam dostep np. calodobowo.

    Mam takze nadzieje, ze wplatomaty Polbanku dzialaja lepiej niz wplatomaty
    mbanku, ktore dla mnie okazuja sie srednio dzialajace.