  • Data: 2009-05-12 09:36:16
    Temat: Re: Często chodzą 100-tki przed otwarciem kasowego ?
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no cóż, na zastanawianie oczywiście czasu mi nie szkoda, anyway dzięki za
    > "ostrzeżenie" ze ta ścieżka może prowadzić donikąd :).
    > george

    Pracowałem kiedyś w Domu Maklerskim przez rok i widziałm ludzi, którzy mieli
    sporo forsy i grali takimi setkami. Czyszczą się w 1-12 miesięcy. Kiedyś
    gadałem z kolesiem przez telefon 15 minut, bo cyzelowaliśmy zlecenie, żeby
    poślizgu nie było. W końcu powiedział: "To daj pan 200 PKC" (robił
    odwyrtkę). To taki typ. Dużo ludzi ma te 300-500k do zabawy i grają na full
    lewar. Typowi dawcy kapitału.
    Dombrek