    From: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy odejście Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Date: Wed, 3 Jul 2002 16:11:34 +0200

    > To sobie jeszcze wez policz ile kto mogl kupic za te pieniadze to raz.

    słucham bo zaczyna się ciekawie robić - z tego co pamietam to za komuny
    tylko wódki za pensję można było kupić wiecej niż dzisiaj - zresztą mówienie
    o kupowaniu czegokolwiek "za komuny" ma znaczenie humorystyczne bo w
    sklepach poprostu niczego oprócz octu nie dało się normalnie kupić - a w
    obiegu bazarowym u "spekulantów" ceny były już prawie rynkowe

    > Dwa zobacz skale bezrobocia.

    zależy jak patrzyć - czy robotnicy w pgr-ach byli naprawdę zatrudnieni czy
    to tylko forma wypłacania zasiłków dla bezrobotnych - oni udawali że pracuja
    , państwo udawało że płaci

    > Trzy - nie wyczuwasz ironii w moim tekscie???

    biorąc pod uwagę cały Twój "antybalcerowiczowski dorobek" z ostatnich kilku
    mcy nie widzę ironii w takich Twoich tekstach -

    > Kto rozwalil PRL? robotnicy - ktorym bylo zle.

    PRL rozwaliły prawa ekonomi, które udowodniły że nieefektywnie zarządzane
    państwo nie ma racji bytu niezależnie czy jest socjalistyczne czy nie

    >Czy robotnikom (tym z dolu, ktorzy jakby nie bylo tworza wiekszosc
    spoleczenstwa) polepszylo sie czy
    > pogorszylo, no???

    pogorszyło im się o tyle, że za komuny nie mieli nic i wszyscy dookoła nie
    mieli nic, co ich jakoś uspokajało, teraz widzą że niektórym się powodzi
    nieźle co ich boli.

    > Skala ubostwa - jak mylisz, teraz czy kiedys byla wieksza?

    ciężko powiedzieć, wtedy wszystkim było super więc nikt nie badał ilu jest
    ubogich :-)

    > Ale, ale. Narod pracujacy wsi i miast myslal, ze bedzie mial druga
    Japonie,
    > ze bedzie bogato i nic nie trzeba bedzie rtobic.
    >
    > Teraz ja k wywalaja ich na zbity pysk maja do kogos pretensje... ale im
    > bardzo dobrze. JEszcze powinni dostac za swoje, moze to ich w koncu rozumu
    > nauczy.
    >
    > Bo nadal glosuja na populitstow. AWS obiecywal to glosujemy na AWS. Teraz
    > SLD, pozniej Bog wie kto...

    cóż ja się nie dałem nabrać ani na AWS ani na SLD - czy możesz to powiedzieć
    o sobie ???