eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwDebata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20 › Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
    From: "G W" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
    Date: Tue, 22 Mar 2011 21:37:23 +0000 (UTC)
    <im9i2o$e3p$1@usenet.news.interia.pl> <im9j67$nc6$1@news.onet.pl>
    <k3mzdb97j0rw$.35oo4c454xqb.dlg@40tude.net> <im9m2a$25g$1@news.onet.pl>
    <at6or7ifx4bq$.1ac1m2bdacy9.dlg@40tude.net> <im9ou0$cud$1@news.onet.pl>
    <im9rc3$ooj$1@inews.gazeta.pl>
    <4d88dc2e$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
    <mkrezxukebhn$.awx7vyb88hhp$.dlg@40tude.net>
    <4d88eddf$0$2459$65785112@news.neostrada.pl>
    <g61gd7ext8uh$.1u2n6hm7286w5.dlg@40tude.net>
    <4d88f544$0$2504$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@q...googlegroups.com>
    <imb0qd$5rg$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@w...googlegroups.com>

> [...]
    > centralne w tym nasz NBP wiec znowu ryzyko jest bliskie zera. Ale to
    > tez nie ma sensu, bo rzadowi wcale nie chodzi o zatrzymanie procesu
    > zadluzania.
    >
    > Nawiasem mowiac to jeszcze jeden powod dla ktorego rozwiazanie rzadowe
    > jest niezdrowe. Dlug bedzie i tak dalej r=F3s=B3 a rzad dzisiaj chce tylko
    > krotkoterminowego efektu polegajacego na oddaleniu sie od magicznego
    > progu zadluzenia 55% PKB. Wczesniej czy pozniej ten prog i tak
    > zostanie przekroczony. Ale dla tego rzadu, lepiej bedzie jak to sie
    > stanie "kiedys tam". Kolejny przyklad hipokryzji.

    Ale mi właśnie chodzi o tempo owego narastania długu. Chciałbym je
    zmniejszyc a nie zwiekszać i przy okazji paść OFE.

    > cych zarobi=EF=BF=BDo na siebie i
    Niezale=EF=BF=BD=
    > nie od =EF=BF=BDciemy z OFE.

    > =BF=BD (tak samo jak za ZUS'owskie).
    >
    > Nie nie nie. Kompletne nieporozumienie wynikajace z tego ze jakis
    > domorosly "ekonomista" z PSL kiedys takie cos palnal.
    > Poza tym ZUS nie ma aktyw=F3w w zwyklym sensie tego slowa. To jest
    > gwarancja pa=F1stwa, ktorej nie mozesz sprzedac albo kupic.

    A gdzie Ty tu widzisz "nieporozumienie" ?
    Tyle bedą te aktywa warte ile ktos za nie da kasy.
    Zus/fus ma zobowiązania honorowane (lub nie) przez nasze dzieci tak samo jak
    to że czu bedą chciały wykupić twoje "akcje". Ile bedzie wart "twój" KGHM w
    aktywach OFE za 20 lat ?
    Jak określona bedzie cena transakcji ? Kto jak nie przyszłe pokolenia
    ewnetualnie wykupią te aktywa abys Ty dostał kaskę do ręki ? Szczególnie
    obligacje SP.

    > To powtorze wczesniejsze pytanie "dlaczego rzad nie zmniejszyl
    > prowizji OFE?"

    A to ma wogóle znaczenie w naszej dyskusji ?
    Odpowiedź jest jakby prosta, taka była umowa między wilkami przy strzyżeniu
    owiec. Teraz juz jest za mało wełny wiec i wilcy sie gryzą.

    george