eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego. › Re: Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
  • Data: 2009-11-14 22:17:42
    Temat: Re: Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
    Od: Bolo Łącznik <b...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Valdi pisze:

    > :) Nie ma się co oburzać. Akurat na temat mBanku napisałeś samą prawdę, bez
    > żadnego wazeliniarstwa. Oczywiście jest tam kilka niedoróbek ot choć by
    > jajeczka z PIN LOCKed co jest bardzo upierdliwe szczególnie w czasie
    > zagranicznych podróży, mLinia w bardziej ekstremalnych sytuacjach mogła by
    > nie lecieć w jajo ale ogólnie jest OK. :) Ja tam jestem zadowolony, a że nie
    > można mieć wszystkiego to z racji że oferta depozytowa jest lekko ujmując
    > kulawa to grubsze pieniądze leżą u konkurencji i z tego co mi wiadomo póki
    > co jest im tam dobrze :)

    MBank pogorszył sobie PR kredytami hipotecznymi. Ja rozgoryczenia
    klientów nie rozumiem. W tym samym czasie porównywałem oferty i kredyt w
    MBanku, gdzie wysokość odsetek zależy od widzimisię omijałem z daleka.

    Co do większych pieniędzy to generalnie też trzymam u konkurencji, choć
    2 miesiące temu mieli lokaty na 6,05% i konto Emax Plus z
    oprocentowaniem > 4,10% też wygląda dobrze.
    Dodam też, że przy ostatnie emisji PGE nie byli tak zachłanni jak BOSSA.