eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego. › Re: Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
  • Data: 2009-11-15 12:22:31
    Temat: Re: Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
    Od: "van" <v...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Technolog" <t...@g...kropka.com> napisał w wiadomości
    news:zfoxgvd2xtao$.ap28to19phtb.dlg@40tude.net...
    > Źródło:
    > http://www.wykop.pl/ramka/259739/dlaczego-nie-warto-
    zakladac-konta-w-bos-banku-zadnego-nie-tylko-wyjatko
    wego

    > Powodem umieszczenia niniejszego wykopu jest chęć ostrzeżenia Państwa
    > przed
    > założeniem konta w Banku Ochrony Środowiska, ponieważ jego funkcjonowanie
    > woła o pomstę do nieba.

    W raifajsenie (nie che mi sie nawet wiedziec jak sie to poprawnie pisze)
    infolinia do 18ej, bank czynny od poniedziałku do piątku...
    miałem podobną historię - też się nie mogłrm zalogować, nie mogłem się
    dodzwonić przez bardzo dłuższa chwilę i jak już mi sie udalo to okazało sie
    ze mój problem wymaga wizyty w oddziale. jak bedę miał wolne w pracy na
    pewno skorzystam, tymczasem będę korzystał z usług innych bankow.

    pozdrawiam