eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego. › Re: Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
  • Data: 2009-11-15 10:01:28
    Temat: Re: Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
    Od: ztomasz <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Andrzejewski pisze:
    > Tak się zastanawiam: skoro podczas rozmowy już padła zapowiedź, że
    > rozmowa jest nagrywana, to Ty już chyba nie musisz osobno tego
    > zaznaczać? Innymi słowy: zgoda banku na nagrywanie nie jest potrzebna,
    > bo przecież doskonale wie, że rozmowa jest nagrywana (sam to
    > oświadczył).
    >
    > --
    > pozdrawiam,
    > Jarek Andrzejewski

    Nagrywanie jest prowadzone w celu szkolen lub rozpatrywania reklamacji
    itp. Nagrywanie ze strony klienta nie jest mozliwe jesli konsultant sie
    nie zgodzi. Zreszta klient tez moze sie nie zgodzic na nagrywanie i
    rozlaczyc sie. Az dziwie sie czasami jakie to kretyny dzwonia na
    infolinie. Ja pracuje na takowej i czasami takie jelopy dzwonia dla
    testu i pozniej komunikat na jakims ogolnym forum ze konsultant o czyms
    nie wiedzial (bo tez zadane pytanie z kosmosu). Poza tym jak ktos jest
    dziwny i nie potrafi wprowadzic hasla to jego wina. W tym przypadku
    klient co chcial zrobic poprzez konto online? Natychmiastowy przelew
    dokonac czy co? w godzinach nocnych? Czy sprawdzic czy na panienke
    staczy? Jesli zostalby okradziony i chcialby zastrzec karte to jak ta
    Pani mu przekazala jest drugi numer, a odblokowanie logowania jest
    mozliwe zgodnie z podpisanym przez niego regulaminem tylko w oddziale i
    gdzie problem? Jesli z jakis przyczyn nie ma dostepu do infolinii w
    godzinach nocnych to zawsze mozna zlozyc reklamacje jesli w tym czasie
    zginie jakas kwota pieniazkow.
    Jakby co nie pracuje w zadnym bankow itp. i moja wypowiedz spowodowana
    jest poirytowaniem tym jak klient moze byc glupi.
    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=