eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.Re: Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: "wiatrak" <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko
    Wyjątkowego.
    Date: Sun, 15 Nov 2009 15:14:54 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 46
    Message-ID: <hdp25p$chc$1@node2.news.atman.pl>
    References: <zfoxgvd2xtao$.ap28to19phtb.dlg@40tude.net>
    <1...@v...googlegroups.com>
    <hdojhp$msi$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087206067030.chello.pl
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1258294265 12844 87.206.67.30 (15 Nov 2009 14:11:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Nov 2009 14:11:05 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 091115-0, 2009-11-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:509316
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "ztomasz" <z...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:hdojhp$msi$1@news.onet.pl...
    > Nagrywanie jest prowadzone w celu szkolen lub rozpatrywania reklamacji
    > itp. Nagrywanie ze strony klienta nie jest mozliwe jesli konsultant sie
    > nie zgodzi. Zreszta klient tez moze sie nie zgodzic na nagrywanie i
    > rozlaczyc sie.

    Wodę z mózgu ci zrobili na tych szkoleniach.

    >Az dziwie sie czasami jakie to kretyny dzwonia na infolinie. Ja pracuje na
    >takowej i czasami takie jelopy dzwonia dla testu i pozniej komunikat na
    >jakims ogolnym forum ze konsultant o czyms nie wiedzial (bo tez zadane
    >pytanie z kosmosu).

    Dzwoniący może nie wiedzieć. Po to tam jesteś, żeby mu wyjaśnić. Za to ci
    płacą.

    >Poza tym jak ktos jest dziwny i nie potrafi wprowadzic hasla to jego wina.

    Oczywiście, ze jego wina. A bank powinien mu pomóc i konto odblokować.

    > W tym przypadku klient co chcial zrobic poprzez konto online?
    > Natychmiastowy przelew dokonac czy co? w godzinach nocnych? Czy sprawdzic
    > czy na panienke staczy?

    Gówno cię to obchodzi.

    >a odblokowanie logowania jest mozliwe zgodnie z podpisanym przez niego
    >regulaminem tylko w oddziale i gdzie problem?

    To jest własnie problem. O dupę rozbić takie podejscie do klienta.

    >Jesli z jakis przyczyn nie ma dostepu do infolinii w godzinach nocnych to
    >zawsze mozna zlozyc reklamacje jesli w tym czasie zginie jakas kwota
    >pieniazkow.
    > Jakby co nie pracuje w zadnym bankow itp. i moja wypowiedz spowodowana
    > jest poirytowaniem tym jak klient moze byc glupi.

    Zapamiętaj. "Klient - nasz pan." Takie hasło powinno obowiązywac w każdym
    banku.

    wiatrak



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1