    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...
    Date: Wed, 8 Dec 2010 13:12:22 +0100

    "Sinus " idnnlg$ls8$...@i...gazeta.pl

    > debetowej MC Class&Club w punkcie handlowo-usługowym Partnera Głównego
    > Programu Class&Club, otrzymają na konto zwrot kwoty pierwszej transakcji
    > dokonanej u Partnera Programu (maksymalnie 150 zł)."

    Ciekawe, jakie to partnerstwo. Muszę kupić buty zimowe.
    Koszul z Wólczanki już w tym życiu nie będę kupował. :)

    > wczytałem się jeszcze w regulamin czy np. naprawa pralki jest całkowicie
    > gratisowa, itp :)

    Za free -- dwa razy w roku. (ale chyba nie z częściami i z robocizną
    tak zwaną -- a sama wizyta) Podobnież z lekarzem. :) (ciekawe, czy
    mógłbym zamówić psychiatrę -- ci są chyba najdrożsi)

    Co do pralki... Hm... Ja obracanie swoich pralek (starej i nowej) przypłaciłem
    rozsypaniem się okolic okołokręgosłupowych do tego stopnia, że w ogóle nie
    mogę funkcjonować. :) Tak więc ta usługa byłaby dla mnie bardzo miła, o ile
    skorzystałbym z niej na czas. :)

    -=-

    Konto trzeba zasilać miesięcznie kwotą ośmiu tysięcy złotych.
    Mają to być przelewy z zewnątrz Rajfiego, ale nie muszą być
    z tytułu wynagrodzenia. :)

    -=-

    Wracając do hydraulika -- o tyle to dobre, że w razie problemów
    można się wyżalić w banku, nie zaś u fachowców Friedmana. :)

    --
    ^ 750 749 ^c 440 12 łyknąłem już
    Ventolin 438
    | 740 brak . 14 18 23 739 F|l 430 14
    | 730 Telfexo 12 . 1617 .20 729 E|i 420 070809 . . . 16
    20 416
    P|l 720 . 22 719 V|t 410 10 12 15
    19 21 23 410
    E|/ 710 07 . 709 |r 400 13
    399
    F|m 700 08091011 *13 15 *19 *21 690 1|y 390 11
    17 395