    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Do 15 dawiśni od Rajfajnego...
    Date: Wed, 08 Dec 2010 07:49:31 +0100

    > Ktoś przerabiał? Do 150 wiśni od Rajfiego za konto...
    > Może warto założyć? http://adserver.o2.pl/rdr/201934/

    I pozniej znow bedziesz sie zastanawial na co wydac te 150 wisni, tak
    samo jak w przypadku BZWBK?

    Pod tym linkiem, ktory dales jest tylko formularz kontaktowy "Wypelnij
    formularz - skontaktujemy sie z Toba".

    Ja juz zalozylem to cudne konto.
    Trzeba przelac tam 8000zl na miesiac, wtedy prowadzenie 0zl. Jesli
    przelejesz 5000zl, to prowadzenie 10zl. Jesli przelejesz mniej, to
    zaplacisz 50zl.
    Bezplatne przelewy, wyplaty we wszystkich bankomatach.

    I ciekawostka:

    "Wpłata na konto w kasach Banku 0,00 PLN za pierwszą wpłatę w miesiącu
    kalendarzowym, 0,15% min 4,99 PLN za każdą kolejną "

    Aha, SORBNET za 6zl.

    "bezpłatna prestiżowa wypukła karta debetowa MasterCard z technologią
    Paypass"

    Niezle, nie wiedzialem, ze jest cos takiego jak "prestizowa karta
    debetowa". Szczegolnie, ze ta jest wyjatkowo brzydka.

    Szczegoly sa tu:
    http://www.raiffeisen.pl/promocja
    Ja sie zdecydowalem, bo Alme mam pod nosem i jakies zakupy sie zrobi.