  • Data: 2011-03-12 09:31:29
    Temat: Re: Do Dietera....
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "root"

    > Oczywiście nie chodzi tu o podanie konkretnej kwoty, bo tego nikt nie jest
    > w stanie przewidzieć, ale podanie ZASDY, wg której w przyszłości będą
    > naliczane emerytury i o sposób kontrolowania zgromadzonego kapitału na
    > bieżąco przez każdego ubezpieczonego w ZUS. Kapitał w ZUS teoretycznie
    > można obserwować, ale nie masz pojęcia ile z tego kapitału za 20 lat
    > będzie
    > PRZEZNACZONE dla Ciebie lub Twojej rodziny (na wypadek przedwczesnej
    > śmierci). W OFE to wiesz i to jest podstawowa różnica.

> [...]

    Co z tego że znasz zasadę, skoro kolesię ta kasą grają na giełdzie.
    Chyba znasz zasady giełdy i wykres NIKKEI i NASDAQ.
    Nie rozumiesz, że państwowt przymus wpłacania kasy kolesiom grającym na
    giełdzie to sprawa skandaliczna?

    Wiesz, mam nieodparte wrażenie, że lobbujesz na rzecz OFE.
    Takie głupoty pisać, oderwane od realiów giełdowych to po prostu szok.