  • Data: 2011-03-12 16:42:58
    Temat: Re: Do Dietera....
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    root wrote:

    > Ja niczego nie uważam. I mam nawet wątpliwości czy państwo wytrzyma do
    > mojej emerytury. Powtorze "ja chcę mieć tylko możliwość policzenia
    > dokładnie ile mi się z tego tytułu należy"
    > Czy to coś złego wiedzieć ile mi się należy?
    > Wkółko słyszę tutaj , że jestem podstawiony przez OFE itd.
    > Dziwne, ale Ty - liberał, skippy george i pewnie inni ciągle mnie
    > uświadamiacie, że "nie powinienem nawet chcieć wiedzieć ile się należy"
    > Zadam więc pytanie" komu zależy na tym, żebym ja i przeciętny Kowalski nie
    > wiedział ile śię należy?

    Przecież nie twierdzę, że nie możesz chcieć. Wypytuje o motywację. Stawiam
    się w Twojej pozycji. Nie mam żadnego regresu by uzyskać to co mi się
    należy. Prawo w Polsce zmienia się z prędkością światła. Jednym z zarzutów
    opozycji jest to, że większość sejmowa produkuje za mało ustaw. Dziś należy
    mi się 1000,-, a jutro z tego samego tytułu jestem winien 250,-. Jedno jest
    pewne w tym kraju. Na pewno nie ma stabilności prawnej. Za wszelką cenę
    chcesz wykazać, że OFE daje lepszy zwrot od inflacji. To jest sukces? Przez
    11 lat latać w kółko? Po 11 latach ciężkiej pracy mieć takie efekty jakby
    nie wstawać z łóżka? Wszyscy zaangażowani w ten projekt zarobili tylko Ty
    nie straciłeś. To jest coś warte z Twojego punktu widzenia? Warto to
    utrzymywać i bronić? Tak się pytam z ciekawości?