  • Data: 2011-03-12 10:22:13
    Temat: Re: Do Dietera....
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Mar 2011 10:31:29 +0100, skippy napisał(a):

    > Użytkownik "root"
    >

    > Takie głupoty pisać, oderwane od realiów giełdowych to po prostu szok.

    Jezuuuu skippy!!! Nie wiem który już raz to powtarzam, ale powtórzę raz
    jeszcze:
    1. Zgadzam się, ze OFE są bardziej ryzykowne
    2. Dlatego nie wkładam do OFE 100% ale tylko 7,5% mojej pensji brutto
    3. OFE kupują za 60% tej kwoty obligacje SP, które muszą być tak bezpieczne
    jak ZUS

    Jak widzisz ilość mojej pensji ktora idzie na akcje jest równa ok 40% z
    7.3% czyli ok 3%.
    Kurna skippy pomyśl 3% Twoich miesięcznych dochodów akcje. Naprawdę to
    kwota niezauważalna. Więcej to ja na fajki wydaję!!!

    4. OFE jeśli dać im wieksze możliwości i zaostrzyć nadzór są w stanie za
    pomocą derywatów jeszcze bardziej ograniczyć ryzyko ponoszone na akcjach.
    Ten punkt może wzbudzać kontrowersje, więc jeśli uważasz że tyo nie prawda
    to go pomiń.

    > Wiesz, mam nieodparte wrażenie, że lobbujesz na rzecz OFE.
    Powtarzasz jakieś mantry o reklamach o lobbowaniu. Wielu tu to powtarza.
    Tak skippy. Lobbuje, bo przeciez ta grupa usnetowa jest bardziej
    opiniotworcza niż TVP,TVN i POLSAT razem wzięte. Przekonanie skippiego i
    georga jest dla OFE tak istotne, że płacą mi ciężką kasę, żebym tu spamował
    ;)