  • Data: 2011-03-12 12:48:24
    Temat: Re: Do Dietera....
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus wrote:

    > Skąd magiczne myślenie, ze jak będziesz wiedział ile Ci się należy to nie
    > można Cie robić w bambuko? Na czym to opierasz, że państwo Ci wypłaci tyle
    > ile sobie policzyłeś? Bardzo jestem ciekaw odpowiedzi. Skąd przekonanie,
    > ze państwo inaczej potraktuje zobowiązania ZUS niż własne obligacje. Nie
    > wspominam już co by się działo z cenami na giełdzie gdyby doszło do takich
    > dylematów.

    Dodam, ze ja mam takie doświadczenia. Jest rok 1989 Polska właśnie
    splajtowała. Jak to się objawiało? Przestała spłacać długi do Klubu
    Londyńskiego, Rzymskiego i Paryskiego jedynie klub warszawski z bólem
    obsługiwała czyli ZUS. Pojawił się stary portfel, nowy, skórzany i jeszcze
    jakiś ale jakoś płaciła. Pozostałe długi przestała płacić i do dziś nie
    zapłaciła zgodnie z umową pierwotną. Odsetki i kapitał zostały mocno
    umorzone. Ty teraz uważasz, że będzie inaczej, tylko skąd takie przekonanie?