  • Data: 2011-03-12 10:58:49
    Temat: Re: Do Dietera....
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Mar 2011 11:51:54 +0100, skippy napisał(a):

    > Chcę mieć możliwość nie wpłacania im nic.
    > Nie rozumiesz tego?
    > Nie mam ochoty żeby z mojej kasy budowali se wille w Londku, wole żeby nasi
    > pod Warszawą to robili.

    Kurna a ja ci tę możliwość odebrałem? Toż ja też tak uważam. Gdyby nie było
    tego pieprzonego belkowego to w ogole nie zajmowałbym się OFE tylko sam
    sobie odkładał na czarną godzinę. Zreszta i tak to robię, ale w tej chwili
    te głupie 7,3% zabierają mi przymusowo, więc jesli to już robią to
    chciałbym, żeby to wędrowało tam gdzie ja chcę.
    Czy to też tak trudno zrozumieć?