  • Data: 2012-03-09 23:22:03
    Temat: Re: Dobre ... Wyszukiwarka Visa cash back.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "el_kabong" jje13q$3c0$...@i...gazeta.pl

    > No to pytanie jak powyżej - czy taki przelew musi mieć spełnione jakieś
    > dodatkowe warunki czy nie. W regulaminie pisze m.in. że odpadają jakiekolwiek
    > przelewy z jakichkolwiek kont należącego do tego samego klienta (w innych
    > bankach). Prawda to czy bujda na resorach?

    Ja nie mam tego problemu -- osobiście przelewam z firmowego.
    Ponadto ja nie korzystam jeszcze z tej podwyżki. Nie mam sił
    na zajęcie się nią. Mam rozwalony kręgosłup. Już za pół roku
    czeka mnie rehabilitacja NFZowa. Nieco wcześniej -- pierwsze
    prawdziwe badanie tego odcinka kręgosłupa. [może już nawet za
    kilkanaście lat będę całkiem zdrowy; gdy byłem bogaty, skurwysyny
    żebrały u mnie i brały ode mnie pieniądze, aby doprowadzić mnie
    do nędzy materialnej i do utraty zdrowia; ja jednak mam wytrwałość
    i ani myślę o poddaniu się]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'