    From: darr_d1 <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: EUROBANK to ... SUPERBANK.
    Date: Wed, 11 Nov 2009 02:15:40 -0800 (PST)

    On 11 Lis, 03:05, "Julek" <b...@p...pl.invalid> wrote:
    > Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:1c4d3740-c079-4ca6-aa25-5a34eee75f3c@
    l13g2000yqb.googlegroups.com...

    Tak już bardziej poważnie (bo w zasadzie nie odpowiedziałem na to co
    napisałeś). Nie cytuję, gdyż zanegowałeś niemal wszystko co wcześniej
    napisałem.

    Ale "stary", co Ty mi tu...? Piszesz, że przez takich jak ja, że kary,
    że trzeba było bank o prolongatę prosić. Ja (tak dla przypomnienia)
    coś Ci zacytuję - z mojej pierwszej wypowiedzi:

    "Nie powiem - płacić należy w terminie. Zdarzy się jednak czasem, że
    nie zapłacimy (z jakiegoś tam powodu) na czas - zrobimy to 2-3 dni,
    tydzień później."

    "(sporadyczne sytuacje, gwoli
    ścisłości - nie jakieś tam nagminne moje opóźnianie się z
    płatnościami).

    "PS. Nie wszyscy musicie mieć to samo zdanie co ja - przestrzegam
    tylko
    na podstawie własnych doświadczeń z tym bankiem. A że są one takie a
    nie inne - cóż".

    Mówimy o pojedynczej sytuacji, 2-3 dniowym opóźnieniu w spłacie raty z
    powodu jej ===przeoczenia=== przy czym już w 2-gim dniu została wydana
    dyspozycja do mojego banku, a w trzecim pieniądze wyszły już z konta.

    Ja Cię bardzo proszę - na przyszłość czytaj z większym zrozumieniem.

    Pozdrawiam,
    darr_d1

    PS. A może by tak, profilaktycznie, zacząć wzywać na policję wszystkie
    osoby o niskich dochodach (na poziomie minimalnej płacy krajowej)? Bo
    a nuż taki wpadnie na pomysł, żeby kogoś okraść - toż to potencjalny
    złodziej jest. A tak się go przesłucha, postraszy...

    Takie właśnie metody stosuje EUROBANK (w moim osobistym odczuciu).