  • Data: 2009-11-13 13:57:20
    Temat: Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
    Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Skąd taki wniosek? Skąd wogóle domniemanie, że miałbym iść do
    > któregokolwiek z tych wymienionych przez Ciebie banków (chyba że to
    > tylko przykładowe), albo też wogóle po kredyt do któregokolwiek z
    > banków?

    Wymieniłem popularne banki dla ludzi. Nie mów, że masz jakieś zastrzeżenia do
    Polbanku albo Getinu :)

    Drugi wniosek: rzeczywiście, mógł to być twój ostatni kredyt. Jedynie
    statystycznie przyjąłem, że kredyt częściej jest jednym z kolejnych niż
    ostatnim. Częściej się bierze parę, po spłaceniu, albo równolegle. No nie?

    > Tylko EB. Tylko u nich obsługa jest taka upierdliwa i chamowata (w
    > poszczególnych przypadkach).

    Też się z tym spotkałem w jednej franczyzie EB: obsługa bardzo słabo
    zorientowana, ale przynajmniej wykazująca nieco dobrej woli. Zresztą jak masz
    tylko jeden bank skreślony, to faktycznie nie ma problemu. Pozdr.