  • Data: 2009-11-14 20:57:54
    Temat: Re: EUROBANK ma kłopot z niesolidnym klientem.
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-11-14 01:21, Julek wrote:
    > Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...

    > Może jeszcze każdy pociąg, samolot powinien wyruszać
    > x minut później, by tacy jak ty powinni mieć możliwość spóźnienia
    > się. Nie oddasz kredytu w terminie, to ktoś inny nie może go wziąć.
    > Musi czekać, aż ty zwrócisz pieniądze.

    > A co ma piernik do wiatraka ? Nie dorabiaj do tego idiotycznych
    > ideologii. Oko za oko byłoby gdyby ci np. zatrzymali na jakiś czas wypłatę
    > zarobionych pieniędzy. Chociaż powinni mieć możliwość zrobienia tego.
    > Wtedy byłaby szansa, że coś by do ciebie dotarło.

    Po pierwsze, czy kol. Julek byłby łaskaw ustawić sobie czytnik tak,
    aby cytował poprawnie ? To nie jest zwykle zbyt skomplikowane a
    ułatwia życie - również samemu autorowi :-|

    Po drugie, jak już ktoś złożył samokrytykę (a zwłaszcza - jak się
    wydaje - szczerą), to dokopywanie mu nie świadczy ani o odwadze, ani
    o finezji :-)

    witrak()