  • Data: 2009-11-13 23:21:07
    Temat: Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
    Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Lis, 14:39, g...@o...pl wrote:

    > Mnie się zdaje, że nie tak bardzo zbaczam z tematu: skoro żaden inny bank nie
    > miał dla ciebie lepszej oferty, to nie wypada tak jechać na EB. Nie zrozumiałem
    > też, jakie ma znaczenie, że w fajnym banku jesteś od wielu lat klientem, skoro
    > jeśli chcesz skorzystać z usługi bankowej, musisz iść do konkurencji.
    >
    > Mnie też się nie podoba napastowanie telefoniczne klientów, ale widocznie w EB
    > uważają, że jest to najlepsza metoda, by nakłonić ich do dotrzymania umowy.

    Abstrahując od motywów, które mną kierowały aby wziąć kredyt w
    EUROBANKU, chodziło mi generalnie o ich "politykę" wydzwaniania do
    zakładu pracy. Teraz już wiem, rozumiem i dziękuję (wszystkim) za
    objaśnienie mi tego bliżej. Choć nie pochwalam tej akurat metody
    działania EUROBANKU - i wcale nie dlatego że poczułem aby w jakiś
    sposób urazili moje EGO, a dlatego tylko że uważam takie działanie w
    przypadku 3-dniowego opóźnienia za spore nadużycie ze strony EB,
    nieadekwatne do popełnionego czynu. Z drugiej jednak strony pradawny
    kodeks hammurabiego był taki jaki był - oko za oko, ząb za ząb. I być
    może "spece" z EUROBANKU uważają że nie był on wcale taki zły - bez
    względu na czas i miejsce czy tzw. "okoliczności łagodzące".

    Co do kosztów kredytu w EB do najniższych one nie należą - to fakt.
    Zawsze jednak z czegoś wynikają i nie o kosztach konkretnie ten wątek
    miał traktować. Choć nie ukrywam, korzystając z okazji w pełni
    świadomie i z "premedytacją" wyraziłem swoje zdanie i na ten
    temat...;-)

    Pozdrawiam,
    darr_d1