  • Data: 2009-11-13 13:39:38
    Temat: Re: EUROBANK to jakaś totalna PORAŻKA...
    Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > A kto Ci powiedział, że lepszą? Jak już wcześniej napisałem - mój
    > kaprys i moja sprawa.
    >
    > Podtrzymuję - JAKIE to ma znaczenie (w tym wątku)?

    Mnie się zdaje, że nie tak bardzo zbaczam z tematu: skoro żaden inny bank nie
    miał dla ciebie lepszej oferty, to nie wypada tak jechać na EB. Nie zrozumiałem
    też, jakie ma znaczenie, że w fajnym banku jesteś od wielu lat klientem, skoro
    jeśli chcesz skorzystać z usługi bankowej, musisz iść do konkurencji.

    Mnie też się nie podoba napastowanie telefoniczne klientów, ale widocznie w EB
    uważają, że jest to najlepsza metoda, by nakłonić ich do dotrzymania umowy.