  • Data: 2012-02-23 16:57:17
    Temat: Re: Harmonicznie topimy kapitał część 3
    Od: Charlie delta <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    ponieważ kulega harmonic czyli przewodnik stada dawców uwielbia
    kasować moje posty, przeniosę część naszej korespondencji tutaj

    nieznoszący bezlitosnej krytyki harmonic pisze do mnie ( jako
    bezlitośnie recenzującego jego pogrywanie wbrew trendowi), cytuję :

    Masz jeszcze tyle siły by po pracy w " dealingu" :) pisać takie
    bzdury, człowieku idź na to forum o którym tu piszesz. Zresztą już
    wkrótce się Ciebie pozbędę by nie tracić czasu i energii na usuwanie
    Twoich wydumanych wypocin. Masz jeszcze kilka dni.

    moja odpowiedź prostego wsioka (wsiok to JA )

    harmonic uwierz mi będę ciebie komentował do końca świata i jeden
    dzień dłużej buhahahaha, jesteś egzemplarzem nie do podrobienia,
    generalnie ludzie uczą się gry, robią postępy, ty sprzedajesz dołki i
    kupujesz szczyty w sposób dla coraz wiekszej grupy osób niezrozumiały,
    nie można być takim beztalenciem, po prostu nie można buhahaha, wróć
    chłopie do swoich ubezpieczeń w ingu i daj sobie luz z trajdem
    buhahahaha

    koniec cytatu

    mam nadzieję że harmonic odda swój kapitał w ciągu kilku miesięcy i
    nie będzie trzeba się zajmować szaleńczymi projekcjami spadków w
    dołkach i wzrostów na szczycie buhahahahaha w jego wykonaniu, czego
    Tobie harminiczny traderze życzę z całego serca

    najgorsze że utopisz też kapitał wpatrzonych w ciebie dawców z Twojego
    stadka buhahahahaha, szkoda ich