eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGORe: INTELIGO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!newsgat
    e.pl
    From: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO
    Date: 26 Feb 2002 00:44:35 +0100
    Organization: private
    Lines: 23
    Message-ID: <1...@t...net.pl>
    References: <a5ehr2$857$1@news.tpi.pl>
    Reply-To: Grzegorz Dabrowski <g...@t...net.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1014680676 18379 192.168.240.245 (25 Feb 2002 23:44:36 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 25 Feb 2002 23:44:36 GMT
    X-Mailer: The Bat! (v1.53bis) Personal
    X-Received: from unknown (HELO 10.0.209.229) (10.0.209.229) by lazir.toya.net.pl with
    SMTP; 25 Feb 2002 23:43:12 -0000
    X-Received: from unknown (HELO 10.0.209.229) (10.0.209.229) by lazir.toya.net.pl with
    SMTP; 25 Feb 2002 23:43:12 -0000
    X-Received: from unknown (HELO 10.0.209.229) (10.0.209.229) by lazir.toya.net.pl with
    SMTP; 25 Feb 2002 23:43:12 -0000
    X-Received: from unknown (HELO 10.0.209.229) (10.0.209.229) by lazir.toya.net.pl with
    SMTP; 25 Feb 2002 23:43:12 -0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:166238
    [ ukryj nagłówki ]

    MK napisal:
    >> Jaka jest podstawa prawna na te 30 dni na rozpatrzenie reklamacji ?

    > Banki ktore sie zgodzily na KOnsumencki Arbitraz Bankowy, zgodnie z jego
    > zapisami maja 30 dni na rozpatrzenie reklamacji klienta. Po tym okresie
    > klienta moze sie zwrocic do Arbitra aby sie sprawa zajal. Dla banku 'wyrok'
    > Arbitra jest wiazacy.
    > Nie widze mozliwosci, aby teraz bank mogl powiedziec, ze w tej jednej, czy
    > drugiej sprawie ma w nosie zdanie Arbitra.

    Niestety moim zdaniem nie jest tak rozowo, poniewaz tu nie chodzi o
    reklamacje lecz o uzyskanie przez konsumenta w terminie 30 dni
    odpowiedzi na swoja skarge. Oznacza to niestety, ze jesli klient
    uzyska jakakolwiek odpowiedz z banku (chocby w stylu: "zajelismy sie
    Panska sprawa - reklamacja w toku) w terminie 30 dni to aby wszczac
    postepowanie przed Arbitrem Bankowym bedzie musial czekac do
    zakonczenia postepowania reklamacyjnego - np owe visowe 6 miesiecy.

    Pozdrawiam Grzegorz

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1